بچه باید حتما چکاب. یکسالگی بره

۱۰ پاسخ

اگه وزن وقدش کم باشه بهداشت بهت میگه ببر

من بردم دکتر ننوشت ولی ویتامین اینا رو داد بهش و زینک

اره عزیزم

منم نبردم

من نبردم

آره حتما

اگه قد و وزن نرمال باشه و مشکلی نداشته باشه نیازی نیست
من از بهداشت پرسیدم گفتن اگه نیاز باشه خودمون میگیم ببر
البته من ده ماهگی به خاطر تب بی دلیل چکاب نوشتن براش خدا رو شکر مشکلی ام نبود برا همین دیگه یه سالگی ام نبردم چون خیلی اذیت شد بچم

من که نبردم

من نبردم

آره ببر ببینی بدنش کمبود چ ویتامینی داره

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی