۵ پاسخ

من واینک میشم ۳۸هفته و ۱روز

طبیعی

من ۳۰ شهرویر میشم ۴۰ هفته ولی میخام بزارم حالادگه

دکتر ب من گفت 30 شهریور میشه 37 هفته و 6 روز

مگه قبول میکنن؟من ب دکترم گفتم ۷مهر گفت زوده باید تا ۱۷مهر بمونی😐🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۴ ماهگی