من ۳ خردادم میشم ۳۷ هفته و ۲ روز
من😍
۳۸هفته کامل بخاطر دیابت چند روز زودتر سزارین میشم
من پنج خرداد انشالله 😍
چهل یک هفته ولی طبیعی
من ۹خرداد ۳۷هفته تاریخ زایمانمه
منم ۹ خرداد سه روز قبل تولد خودم🥲
من احتمالا پنجم باشه
دکترم هنوز تاریخ نداده
منم ۵/۳/۳😍
مننننن ۳ خرداد هستم
دقیق ۳۸ هفته و صفر روز
هیچچچ داغونم
دوشبه بالا میارم نمیدونم چرا خواب هم ندارم درد استخون واژن اصن وضعییی
من ۲ خرداد نوبت دارم میشم ۳۸ هفته و ۲ روز
منم ۳ خردادم
میشم ۳۷ هفته و سه روز بخاطر حساسیت بارداری زودتر ختم بارداری دادن.بنظرتون بچه کامله اون موقع😢
اگ برم سز دو یا سه خرداد طبیعی نمیدونم🥴
من ۱۱م
منم 3خردادم
39 هفته میشم
تاریخ انتیت چندم بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.