۱۵ پاسخ

من ۳ خردادم میشم ۳۷ هفته و ۲ روز

من😍
۳۸هفته کامل بخاطر دیابت چند روز زودتر سزارین میشم

من پنج خرداد انشالله 😍

چهل یک هفته ولی طبیعی

من ۹خرداد ۳۷هفته تاریخ زایمانمه

منم ۹ خرداد سه روز قبل تولد خودم🥲

من احتمالا پنجم باشه
دکترم هنوز تاریخ نداده

منم ۵/۳/۳😍

مننننن ۳ خرداد هستم
دقیق ۳۸ هفته و صفر روز
هیچچچ داغونم
دوشبه بالا میارم نمیدونم چرا خواب هم ندارم درد استخون واژن اصن وضعییی

من ۲ خرداد نوبت دارم میشم ۳۸ هفته و ۲ روز

منم ۳ خردادم
میشم ۳۷ هفته و سه روز بخاطر حساسیت بارداری زودتر ختم بارداری دادن.بنظرتون بچه کامله اون موقع😢

اگ برم سز دو یا سه خرداد طبیعی نمیدونم🥴

من ۱۱م

منم 3خردادم
39 هفته میشم

تاریخ انتیت چندم بوده

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد