من ۱۶ چرا استرس مگه میشه نداشته باشیم دیگه توکل به خدا🤲
من ۲۷خردادم
ولی دکترم گفت بچه های دیگت ۳۸هفته دنیا اومدن این یکی رو هم از ۱۵خرداد آماده باش دیگه🫣🤷♀️
من ۱۸ خرداد بهش فکر میکنم بدنم شل میکنه از استرس
من۲۰وقت زایمانمه استرس دارم شدید
من ۱۸ خرداد
یکم استرس دارم میگیرم ولی دوس دارم زودتر اون روز بگذره
من ۱۸ خردادم الان یکم ترس برم داشته
من ۱۵ خرداد وقت زایمان طبیعی بود ولی سزارین دوم بودم باید آخر اردیبهشت میومد که زودتر اومد۱۳اردبهشت اومد
من ۲۳ام زایمانمه نمیگذرهههه
من ۲۵ خرداد وقت زایمانمه
من 16خرداد بودم 28اردیبعشت زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.