کیا نیم اول خرداد زایمانشونه 🤩

۱۶ پاسخ

منو 4.4.4تخمین زده ولی اگه دخترم زود تر بیاد نیمه دوم خرداد میشه

من7خرداد

منم‌۱۲ خرداد م

من امروز زایمان کردم

منم ان شاءالله ۸ خرداد

من ۱۱ خرداد

منم 4/4

من نیم آخر خرداد

من ۳۶ هستم فردا میشه ۳۶ هفته یک روز پوووف

۱۰ خرداد

هفته ۳۶ فکنم دیر بگذره

من۲۱ خرداد

من فردا میرم بیمارستان

من خیلی سنگین شدم به زور پامیشم نمیتونم هیچ کاری انجام بدم شماهام اینجوری هستین

من عزیزم

من که آخر خرداد هستم نخوره ب تیر خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین و نیلای مامان نلین و نیلای ۱۲ ماهگی
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱۲ ماهگی
مامان MAHYA & BABY مامان MAHYA & BABY ۶ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۱۲ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۳ ماهگی