کیا ۴تیر زایمانشونه😂😂

۱۰ پاسخ

فک کنم غیر از زایمان طبیعی و سزارین اورژانسی نمیذارن تو این تاریخ کسی سز اختیاری بشه دکتر من که میگفت من اونایی که ۴ تیر موقع سزارینشونه یا ۳تیر میدم یا ۵ تیر چون بیمارستان جریمه میکنه

۴/۴۱۴۰۴کسی طبیعی بزا
وگرنه سونو که تنظیم بشه کدغن شده

من ولی چون طبیعی هستم فم نکنم این تاریخ بشه

من چهاردهم تیر هم بشه راضیم😂 ۱۴۰۴/۴/۱۴میشه ۳۸هفته و پنج روزم

خدا میدونه کی به دنیا میاد🤭 ولی اون تاریخ بشه خیلی خوبه😅😅😅

من اما چون سزارینم ۲۶خرداد زایمان میکنم

من 2تیر زده
بابام یک تیر تولدشه. شوهرم 3تیر دوس دارم به موقعه خودش دنیا بیاد

من شوهرم خیلی دوس داشت بچمون تیرماهی بشه چون خودشم تیرماهیه ولی خب یماه دیرتر باردارشدم خخ

مال من انتی انومالی زده ۳۱ خرداد اما دوست دارم ۱ تیر دنیا بیاد اگه خدا بخواد😂

من🤗

سوال های مرتبط

مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱۲ ماهگی
مامان MAHYA & BABY مامان MAHYA & BABY ۶ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۱۲ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۳ ماهگی
مامان دخی🩷 مامان دخی🩷 ۳ ماهگی
مامان نویان _فرهان مامان نویان _فرهان ۳ ماهگی
مامان ایلیا🩵🫐 مامان ایلیا🩵🫐 ۱ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۳ ماهگی
مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 ۹ ماهگی
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی