کیا ۴ اسفند زایمانشونه

۸ پاسخ

من☝️☝️☝️☝️

من 4اسفند تولدمه عزیزم 😍

منم دردهای خفیف میگیره ومیره همین چقدر دارم ورزش میکنم وپیاده روی میکنم

منم هفت اسفندم ولی گاهی شکمم سفت میشه درد اونجوری هنوز ندارم یعنی میشه دوم بچم بدنیا بیاد

من ۱۲ اسفند

من۶اسفند

من ۴اسفند

من ۱۲اسفند

سوال های مرتبط

مامان نویان _فرهان مامان نویان _فرهان ۳ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۴ ماهگی
مامان نلین و نیلای مامان نلین و نیلای ۱۲ ماهگی
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱۲ ماهگی
مامان MAHYA & BABY مامان MAHYA & BABY ۶ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۱۲ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۳ ماهگی
مامان دخی🩷 مامان دخی🩷 ۳ ماهگی
مامان ایلیا🩵🫐 مامان ایلیا🩵🫐 ۱ ماهگی
مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 ۹ ماهگی
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی