کیا ۱۹ اسفند زایمانشونه؟

۷ پاسخ

من ۱۹زایمانمه ینی فردا صب🥺

من زده برا ۲۱اسفند

سلام من ۱۸

منم 23مم😄

من ۲۳مم😅

من سونو برام ۱۹ ام زده
طبیعیم منتظرم که زایمان کنم

من ولی تا شنبه وقت داده دکترم
یه سونوم ۱۹ یکی۲۲ گفت تا ۲۲ صبرکن

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۴ ماهگی
مامان نلین و نیلای مامان نلین و نیلای ۱۲ ماهگی
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱۲ ماهگی
مامان MAHYA & BABY مامان MAHYA & BABY ۶ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۱۲ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۳ ماهگی
مامان دخی🩷 مامان دخی🩷 ۳ ماهگی
مامان ایلیا🩵🫐 مامان ایلیا🩵🫐 ۱ ماهگی
مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 ۹ ماهگی