نوبت سز دارم همون حول حوش ۲۱
واسه من ۲۲ اسنفده
انشالله به سلامتی بگذره این روزا
کاش الان زایمان کرده بودم بچمم تو بغلم خوابیده بود همچی در آرامش بود 🥲
امروز میرم برا نوار قلب و معاینه
من ۲۰ اسفند گفته
هر شب خواب زایمانمو میبینم 😂
خیلی میترسم
زایمان طبیعی سخته؟
منم طبیعی هستم تو سنو تا ۲۳ وقت دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.