۱۸ پاسخ

وای من ۱۶ ام عمل میشم😍😍
ایشاالله سالم و سلامت بغلشون کنیم

سلام عزیزم
یهو یادت کردم
چه خبر زایمان نکردی
زایمانت طبیعی یا سز

سوسن قشنگم انشالله بسلامتی دخمل نازت رو بغل بگیری عزیزدلم😘😘😘😘

من ۲۰ ام 🥰

سوسن درخواست دادم قبول کن

ای خدا قربون خودشو اسمش🥺🥺🥺🫀🫀🫀

ممننن😍😍😍

من30اردیبهشت

برا من ۱۹

من ۱۲ اردیبهشت

من ۱۴

من ۱۵ نوبتمه میشم ۳۸ و ۶

من ۱۵

منم ۱۷ ام از بس تاریخو نگاه کردم چشام چپ شد 😅 انگار. روزا نمی‌خوان زودتر بگذرن

منم ۱۸ام هستم 🥺

خوش ب حالتون بچه هاتون اردیبهشت بدنیا میاد منم خیلی دوست دارم اردیبهشت بدنیا بیاد ولی معلوم نیس کی بیاد

منم برای ۱۶ یا ۱۷ تاریخ زدن
ولی دعا کنین زودتر بیاد☺️

من برای ۱۷ م برام تاریخ زده دکترم

سوال های مرتبط

مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی جونم💕🐣 مامان نی نی جونم💕🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سوین مامان سوین ۳ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۰ ماهگی
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان آیهان ونویان♥️ مامان آیهان ونویان♥️ ۳ ماهگی