وای من ۱۶ ام عمل میشم😍😍
ایشاالله سالم و سلامت بغلشون کنیم
سلام عزیزم
یهو یادت کردم
چه خبر زایمان نکردی
زایمانت طبیعی یا سز
سوسن قشنگم انشالله بسلامتی دخمل نازت رو بغل بگیری عزیزدلم😘😘😘😘
من ۲۰ ام 🥰
سوسن درخواست دادم قبول کن
ای خدا قربون خودشو اسمش🥺🥺🥺🫀🫀🫀
ممننن😍😍😍
من30اردیبهشت
برا من ۱۹
من ۱۲ اردیبهشت
من ۱۴
من ۱۵ نوبتمه میشم ۳۸ و ۶
من ۱۵
منم ۱۷ ام از بس تاریخو نگاه کردم چشام چپ شد 😅 انگار. روزا نمیخوان زودتر بگذرن
منم ۱۸ام هستم 🥺
خوش ب حالتون بچه هاتون اردیبهشت بدنیا میاد منم خیلی دوست دارم اردیبهشت بدنیا بیاد ولی معلوم نیس کی بیاد
منم برای ۱۶ یا ۱۷ تاریخ زدن
ولی دعا کنین زودتر بیاد☺️
من برای ۱۷ م برام تاریخ زده دکترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.