خانوما کیا فردا زایمانشونه ؟

۶ پاسخ

من طبیعی ولی دردی ندارم😔

منم 9روزدیگه دارم ولی العان درد دارم خدا کمک کنه تا 11دردم نگیره

منم دلم خواست بنویسم فردا نوبته منه 😂

من زایمانم فرداست

منم 10روز دیگه دارم 😕😕

کاش من بودم😆😂

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۵ ماهگی
مامان نلین و نیلای مامان نلین و نیلای ۱۲ ماهگی