خانما کیا پس فردا زایمانشونه؟

۷ پاسخ

ایشالله بحق ۵تن

ممنون فدات بشم دعام کن این دوروز دردم بیاد😪

اره منم سر بچه هام بدون درد رفتم امپول فشار زدن

طبیعی ولی هیچ علائم ندارم

من تاریخ زایمانم پس فرداس

ازچن هفته خوبه زایمان کرد 36هفته زود نیس؟

من از الان منتظرم دیگه 😂

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۱۲ ماهگی