۱۰ پاسخ

منم سزارین اجباری این😁

مخصوصا اونیکه ساعت 4دنیا میاره🫢😜

از اون باکلاس تر کسایین ک سزارین اجبارین😂

دقیقا مبارکشون

یه مشت باکلاس ریختن تو گهواره 😂❤️

دهانه رحمم بازه دردم دارم نمیدونم

من ۱۴ ام شد 😂😂

من طبق آن تی فردا بود
ولی سزا شدم ۲۴ خرداد به دنیا اومد توی سالگرد ازدواجم عید غدیر

🤣🤣🤣🤣🤣

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۱۲ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۵ ماهگی
مامان برسا مامان برسا هفته چهلم بارداری