کیا از ۳ خرداد تا ۱۶خرداد زایمانشونه؟؟؟؟

۲۰ پاسخ

من ۱۳خرداد

من ۸خرداد

منم تو این بازه زمانیه دقیق نزده دکتر

من ۱۳

من 16خردادم

من‌۱۳ طبق ان تی

والا ما 😂اگه بیاد

من..دیروز دکتر گفت آب دور جنین یکم کم شده..دفع پروتئین هم دارم..قرارع شنبه سونو بدم اگ‌جوابش خوب نباشه ۴شنبه بستری کنه برا زایمان🤦🏻‍♀️

من 3خرداد

عزیزانی که باهم هستیم حداقل درخواست دوستی بدیم که تو گهواره درباره مسائل کوچولوها بتونیم حرف بزنیم واز هم راهنمایی بگیریم 🥰🥰🥰🥰🥰

من ۱۳

مال من یا ۱۵ امه یا ۱۷ ام

من ۲خردادم

من ۷م

منم نهم خرداد

من یازدهم🥰

ان شاءالله من

من دهم یا۱۶زایمانمه

من‌۶ خرداد زایمان دارم

سلام من

سوال های مرتبط

مامان ماکوان🫀 مامان ماکوان🫀 ۱۲ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین و نیلای مامان نلین و نیلای ۱۲ ماهگی
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱۲ ماهگی
مامان MAHYA & BABY مامان MAHYA & BABY ۶ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۱۲ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۳ ماهگی
مامان دخی🩷 مامان دخی🩷 ۳ ماهگی