۶ پاسخ

کاش منم سزارین میکردن تو این اوضاع راحت میشدم از نگرانی😭😭

من ۱ تیر

من هفته بعد

گفته چهارم یا پنجم عمل میکنه یکم زمان دقیق و مشخص میکنه ولی همون هفته است

من هفته ی بعدی سزارین دارم

من هفته بعد نوبت سزارین دارم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان دخی🩷 مامان دخی🩷 ۳ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین و نیلای مامان نلین و نیلای ۱۲ ماهگی
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی