۳ پاسخ

من استرس زایمان دارم نمیدونم چرا . استرس هیچی ندارم
تهرانم ابوذر سمت افسریه

من ....

من .منتظرم دردم بگیره

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین و نیلای مامان نلین و نیلای ۱۲ ماهگی
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱۲ ماهگی
مامان MAHYA & BABY مامان MAHYA & BABY ۶ ماهگی