کیا هفته دیگه زایمانشونه سزارین؟

۹ پاسخ

من ۲۹ مهرم انشاالله
همش استرس دارم نکنه زودتر دردم شروع بشه

واسه من زده ۲۱ مهر دوشنبه هفته دیگه🥲

من🫡🥲

من چهارشنبه بستری میشم که به دنیا بیاد 😍۳۹ هفته و ۱ روز میشم

به من گفته ۲۷ مهر گفته ۲۰ بیا شاید گفت برو بستری شو

من ۲۵ مهر دوهفته دیگه🥰

من ۲۸ مهر

عزیزم چه هفته ای دیگه تاریخ سزارین رو میدن؟؟ ( اجباری)

من اولای آبانم🥸

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا ۱۳ ماهگی
مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین و نیلای مامان نلین و نیلای ۱۲ ماهگی
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی