شما رو دونه های ابله مرغون بچتون کرم زدین؟

۴ پاسخ

بعله کالامین زدم

آره پماد وشربت داد دکتر پمادم می‌کشیدم روش خوب بود زودتر خشک شددونه ها

برادخترم خیلی خارش داشت بردم دکترین شربت داد

بله کالامین ولی تاثیری نداره اگر ده روزش نشه نمیره

سوال های مرتبط

مامان خوشمزه و تودلی 🍓 مامان خوشمزه و تودلی 🍓 ۳ سالگی
مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی