مامانا برا سوین اب هویج درست کردم ضرر نیست؟

۵ پاسخ

من که به دخترم دادم، سرما خورده بود هر روز بهش میدادم، الانم بعضی روزا میدم، خیلیم دوست داره

گلابی و سیب هم میتونی بدی اگ رفلاکس نداره اب هندونه ام بده

اب هویج و سیب مجازه

نه اب هویج از هفت ماهگی مجازه ولی خیای زیاد نده

اگ حساسیت نداره نه خوبه دخترمن سرماخورده بود دکترگفت اب سیب و هویج بده

سوال های مرتبط

مامان میران و گردو مامان میران و گردو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی