۵ پاسخ

برو خداروشکر کن که بریچ بوده از زایمان طبیعی راحت میشی

بای بشینی ببینی میچرخه یا نه والا من هر بار سونو دادم یه مدلی بود

هیچی چکنی
بچه میچرخه

خودش تاب میخوره . منم تا اخر ۷ بریچ بود

هیچ اگه میخوای طبیعی زایمان کنب باید دعا کنی سفالیک شه😂🥲

سوال های مرتبط

مامان جیگر طلا🍓🫀🧿 مامان جیگر طلا🍓🫀🧿 ۱۳ ماهگی