۳ پاسخ

دکتر ب من گفت درست سر ۶۰ روز بیا واکسنشو بزنم

تا ۱۰ روز دیر تر اشکال نداره

میگن باید ۶۰ ردز بگذرع از واکسن قبلی

سوال های مرتبط

مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 ۱۴ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۹ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی