دخترا انتی‌ رو چند هفته باید رفت

۴ پاسخ

سلام عزیزم یه تاپیک ازت دیدم میگم آمپول آزاد سازی زدی بعد از چند دوره آمپول باردار شدی میشه بگی

بین ۱۱ و ۱۲

۱۲ هفته و ۳ روز

۱۲هفته ویک روز

سوال های مرتبط

مامان جیجیک مامان جیجیک هفته پانزدهم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس روزهای ابتدایی تولد
مامان دانیال و رقیه مامان دانیال و رقیه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی