چند هفته باید رفت انتی؟

۶ پاسخ

من ۱۲ هفته و ۲ روز میرم . میگن تایم طلاییش همینه

من ۱۱هفته رفتم نشون نداد
دوباره۱۲هفته و۵روز رفتم

۱۲هفته و ۱روز

من یکشنبه نوبت دارم ب امیدخدا
۱۲ هفته و چهارروز

۱۱ تا ۱۳

بین 11 تا 13

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس روزهای ابتدایی تولد
مامان دانیال و رقیه مامان دانیال و رقیه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم روزهای ابتدایی تولد
مامان قندک مامان قندک ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی