۴ پاسخ

کدو حلوایی هم عالیه

بهترین درمان شربت لاکتولوز هست بخدا معجزه میکنه چون دختر منم یبوست داشت بردم دکتر گفت برای کل بچه ها همین شربت خیلی خوبه خودشم ۶ سی سی توی ی لیوان آب حل میکنی بهش میدی خیلی هم خوش عطره

سلام
من به دخترم انگور و گلابی میدم
خیلی خوب شکمش کار میکنه اصلا هم اذیت نمیشه

عزیزم گلابی بده بخوره تو غذاهاش کره بریز اب هم زیاد بده بهش

سوال های مرتبط

مامان سوینا خانم 🧿🫂 مامان سوینا خانم 🧿🫂 ۱۴ ماهگی
مامان چشم قشنگ مامان چشم قشنگ ۲ سالگی
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما ۲ سالگی