دخترم تب و لرز داره چی کار کنم

۴ پاسخ

اول تبشو بگیر بعد براش شیاف بزار مرتب با اب ولرم و نمک رو زانوهاش مچ دستاش و پیشونیشو پاشویه کن و دوباره تبشو بگیر اگر دیدی خیلی تب زیاده و نمیتونی کنترل کنی حتما ببر دکتر یکمم لباسشو کم کن ولی رو شکمش حتما یه چیزی بنداز وه پهلوهاش سرما نگیره

شده به سختی تبش بگیر اگر بالا بود شیاف بردار ببرش دکتر شبه تب میکنه نصف شب

باید ببریش بیمارستات

تبش چنده

سوال های مرتبط