خوردن انبه در بارداری خوبه یانه

۴ پاسخ

هفته پایین سعی کن کم بخوری چون گرمیه

بله خوبه نوش جان

ن گریه تو هفته های پایین خوب نیست

خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته نهم بارداری
مامان آدرین پایمرد مامان آدرین پایمرد ۶ ماهگی
مامان بَشه هرکول🐾 مامان بَشه هرکول🐾 هفته ششم بارداری
مامان رز🌹 مامان رز🌹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ام ارتمیس مامان ام ارتمیس روزهای ابتدایی تولد