باشیرموز شرکتی میشه فرنی درست کرد؟؟

۳ پاسخ

اخه شیرموز شرکتی خوب نیست هم مواد نگهدارنده داره هم موز داخلش نیست اسانس موز هست ،همش شیمیایی....

خب با شیر و موز ارد برنج درست کنی بهتره عزیزم اون اصلا جوز نداره اسانسه و مواد نگهدارنده شکر

طرز تهیه ش چجوریه گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجو من🐣 مامان جوجو من🐣 ۱ سالگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی
مامان ماه تابان مامان ماه تابان ۱۴ ماهگی
مامان دختر نازم🩷 مامان دختر نازم🩷 ۱۱ ماهگی