برای اسهال بچه ۷ ماهه چی خوبه جز پدی لاک؟

۷ پاسخ

زینک عالیه

دکتر به من پرو بیبی داد برای ما خوب نبود

من کپسول پروکید دکترش داد خیلی خوبه تو شیرش میریزم

موز کال باید بدی، ماست پروبیوتیک و کته، خیلی چیزا هست که شکم سفت میکنه الان یادم نیست

سبب وموز بده

دکتر کیدی لاکت و زینک داد البته تو بیمارستان چیزهای دیگه هم دادن

موز بده عزیرم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه،زینب🍓 مامان فاطمه،زینب🍓 ۱ سالگی
مامان 🍓همتا و امیرعلی🫐 مامان 🍓همتا و امیرعلی🫐 ۱ سالگی
مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 ۱۷ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۵ سالگی