۳ پاسخ

انشالله که بارداری عزیزم
منم دو روز از موعدم گذشته و بی بی چک فعلا نزدم. سابقه تاخیر نداشتم

ان شاءالله ان شاءالله

ایشالله ک نمیشی😍

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها🩷 مامان دوقلوها🩷 قصد بارداری