سلام
دخترم اسهال شده ،چی بهش بدم خوبه؟

۲ پاسخ

قطره پدی لاکت و زینک

پودر. گاسترو فیکس
خیلی خوبه ی بار بده بهش خوب میشه اسهالش

سوال های مرتبط

مامان ساوین 🫀🤩 مامان ساوین 🫀🤩 ۱۱ ماهگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۸ ماهگی
مامان البالو مامان البالو ۱۴ ماهگی
مامان زیباروی من مامان زیباروی من ۱ سالگی