سلام مامانا شما ب بچه های شیش ماهتون بیستکوییت دادید؟

۶ پاسخ

بیسکویت اخه ارزش غذاییم نداره منم ندادم هنوز

نه اصلا

من ندادم
دکترش گفت ندی بهتره چون همش قنده

چون پسرم هرچیزی که میبینه میخواد بخورتش من بیسکویت دستش میدم که اونو بخوره وسایل کثیف دهنش نکنه

نه ندادم

من نه ندادم هنوز

سوال های مرتبط

مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی