مامانا هزینه nst چقدره؟ تهران

۵ پاسخ

من ۲۵۰۰ دادم

مامان آلا بودی درسته؟

زایشگاه بیمارستان دولتی برو هزینه ای نداره یا اگرم داره خییییلی کم

من اینجا دیروز رفتم بیمارستان زایشگاه با ویزیت و اینا شد ۲۵۰

بیمارستان دولتی ۵۰وخورده ای

سوال های مرتبط

مامان رونیکا 🩷🩷🩷 مامان رونیکا 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد