کسی برا بچش کم نمیزاره
ولی این انصاف نیست هر روز میریم داروها صد برابر ویزیت دکتر و سونو همینطور
حالا استرسی ک میکشیم ب کنار
ولی خو دولت هی میگه فرزند آوری پس یذره راه بیا باهامون🥲همین دردهایی ک میکشیم بسمونه
من دو روز پیش دادم 350
دولتی من رفتم ۲۳۰ فک کنم
بیمارستان خصوصی ۲۸۰۰ با بیمه تامین اجتماعی ۱۷۰۰
اگر بری بیمارستان دولتی هیچی نمیشه من یبار رفتم کلا شد ۲۰۰ هزارتومن اگر اشتبا نکنم
من خودم کارمند بیمارستان خصوصیم بیمارستان ما ان اس تی شده۱۶۵۰🫤🥲
من بیمارستان رفتم با بیمه سلامت ۲۹۰ شد
داخل مطب دکترم چن بار دیدم ان اس اتی میگرفت ۴۰۰ این طورا بود هزینش
۱۰۰ تومن من دادم
من یبار انجام دادم بیمارستان دولتی چیزی نگرفتن
بیمارستان تامین اجتماعی مجانی
بستگی به بیمارستان داره . خصوصی ۸۰۰ اینا بیمارستان دولتی با بیمه ۱۰۰ تومن فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.