۳ پاسخ

سلام عزیزم من اپتامیل میدم وزن دهیش خیلی خوبه

سلام عزیزم خوبی جوجوها خوبن😍
آپتامیل والا ب دخترای من نساخت من نان گرفتم

آپتامیل من میدادم وزن دهی نداشت

سوال های مرتبط

مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی