شیرخشک تروویتال بهتره یا اپتامیل؟؟
تجربه دارین؟

۱۱ پاسخ

میگن تروویتال مزه بیسکویت میده منکه امتحان نکردم ولی اپتامیل رو سه روزه گرفتم بچم اصلا دوست نداره اصلااا

من ب پسر اولم کلا تروویتال دادم خدایی خیلی خب بود من ک راضی بودم

نان نزدیک ترین شیر به شیر مادر بخاطر همین خوشمزه نیست از اول هر کس بده که مزه شیر دیگه ای زیر زبون بچه نرفته باشه راحت بچه میخوره وزن گیری عالیه

اپتامیل برا دخترم نساخت اسهال شد وزن گیریش هم نداشت

من تروویتال میدم رفلاکس بچم خوب شد

باید ببینی کدوم بهش میسازع

ترویتال خیلی چرب و خوشمزس دقیقا انگار بیسکویت پودر شدس.به پسر من به خاطر خیلی چرب بودنش نساخت .من به پسرم اپتامیل دادم بهش ساخت.اپتامیل سبک و خوشمزس و خیلی چرب نیست و نزدیکترین شیر به شیر مادر هستش

من اپتامیل میدم خوبه

تروویتال ساخت به بچه من خیلی هم خوشمزست همه شیراخوبن مونده چی بسازه به هربچه

اپتامیل قطعا

تروویتال تعریفش زیاده

سوال های مرتبط

مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان 💙حامی 💙 مامان 💙حامی 💙 ۱ سالگی
مامان تیامیس مامان مامان تیامیس مامان ۱۶ ماهگی
مامان گيلاس و گردو مامان گيلاس و گردو ۱۶ ماهگی
مامان محمد رضا♡ مامان محمد رضا♡ ۱۰ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی