خانما شیرخشک سوپرامیل بهتره یا اپتامیل؟

۴ پاسخ

آپتامیل 1 از نظر مزه بهتره.و اینکه نسبت ب بقیه شیرخشکا سبک تره کمتر دل درد و نفخ داره.ولی خب باید ببینی چی به بچت میسازه

اپتامیل یک هم سبک هم لذیذه هم مزه ش نزدیک شیر مادره

توی این اوضاع شیرخشک همین که بچه سیرباشه باید شکر کنیم شیرخشک کمیاب شده

آپتامیل

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان 💙حامی 💙 مامان 💙حامی 💙 ۱ سالگی
مامان گيلاس و گردو مامان گيلاس و گردو ۱۶ ماهگی