وای دختر منم اینطوره کم خونی داره،درخواست بده گلی
من شنیدم نباید توجه کنی و عکس العمل هیجانی نشون بدی
نویار اینجوری بود
دکتر دوز آهنشو بیشتر کرد
پسر من ازنوزادی اینجوریه پسر من کبود هم میشه دکتر گفت ممکنه از کم خونی باشه ممکنه از قلب باشه ولی پسرم خداروشکر هردوش هییییییچمشکلی نداشت بردنش چکاپ
یه دکتر هم گفت ازنظر تشنج بررسی بشه بردم دکتر خداروشکر گفت نه تشنج هم نیست بعضی بچها به مرور بزرگ بشن درست میشن اصلااااااا نگران نباش
بچه منم هیمنه
نه بابا اصلا مشکل نیس تا 7سال اینجوری میشه، دختروپسرمنم اینجوری ریسه میره چندبار بردم دکترگفت مشکل نیس به مغز هم اسیب نمیرسونه
منم بچه بودم اینجوری میشدم
علتشو نمیدونم ولی دخترم بستری بود کنار تختش یه پسر بچه ی ۱۶ ماهه بود پرستار میخواست بهش دست بزنن گریه ی ریسه ای میکرد چند ثانیه از حال میرفت دکتر براش نوار مغز نوشت
منم چند باری شده
احتمالا کم خونی داره
درچکاپ یکسالگیش کم خونی نداشت؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.