۴ پاسخ

۷۰۰ب بالا

من ۳۰۰ ماما گرفت
۷۰۰ هم ازمایشگاه

از متخصص زنان پرسیدم گفت ۶۰۰ میگیرم برانمونه برداری

حالاشهرشمانمبدونم چقده بستگی ب دکترم داره دیگ

۳۰۰دکترگرفت نمونه برداشت ازمایشگاه هم۴۵۰

سوال های مرتبط

مامان 🧒هادی👶نیاوش مامان 🧒هادی👶نیاوش ۱ سالگی