۵ پاسخ

خوبه نرماله

وزن باید سه برابر تولد باشه و قد هم ۲۵ سانت بلندتر از تولد.

خوبه عزیزم رادمهر ۲۶۰۰ بوده الان ۸۸۰۰
بهداشت که میگه رو نموداره و وزنش خوبه

خوبه عزیزم
ماهلین ۲۱۰۰بود الان ۷۶۰۰دکترش گفت خیلی خوبه رشدش داشته

تقریبا باید سه برابر وزن تولد باشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان حنا👧🩷 مامان حنا👧🩷 ۱ سالگی