۱۰ پاسخ

ما ازین رسما نداریم خوشبختانه

خداروشکر رسم نداریم

جشن سیسمونی هم مگه هست؟

منم قراره بگیرم
والا بعضیا یجور میان تعجب میکنن به من یه حرفایی زدنا من موندم چی بگم😂😂

منم میخام بگیرم اگه بکم‌حالو هوام بهتره بشه با اینکه بلوچم و تا قرن ها قبل کسی همچین جشنی نگرفته اما من میخام بترکونم😅
منتظرم حالم بهتر بشه

جشن که نمیشه گفت، من خواهرشوهرام و جاریهامو مادرشوهرم و مامانمو نهار دعوت کردم و باهم سیسمونی رو چیدیم و گفتیم و خندیدیم و رقصیدیم😁 خیلی هم خوش گذشت😁

من ۳ ۴ سال پیش داشتم . عصرونه گرفتیم ۲۰ نفر شدیم . میوه شیرینی سفره الویه و سوپ و کشک بادمجون و ژله و....

ما كه از اين رسما نداريم
سيسموني هم خودمون ميخريم خانواده ها دوست داشتن ميخرن

من دیشب گرفتم

ما گرفتیم🙋🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ودوم بارداری