۳ پاسخ

ژله خوب نیس
ژلاتینش معلوم نیس ازکجاس
اگه طبیعی خودت درست میکنی بده
معمولا کارخونه اییا ژلاتینشون خوکیه

من دو بار دادمش

بده . ن چ مشکلی

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان نویان کوچولو💙 مامان نویان کوچولو💙 ۲ سالگی