خانوم های هم هفته من شما شکم در اوردین یا نه

۱۱ پاسخ

من انگار نه انگار باردار هستم
نه ویاری
نه شکمی
نه علائمی
هیچی 😂

من تقریبا یه هفته میشه احساس میکنم یهو شکمم زده بیرون🫠

من یکوچولو زیر نافم اومده بالا

اره یکم

اره قبلا هیچی شکم نداشتم الان اومده جلو

اره عزیزم

من داشتم از قبل ی کم بزرگتر شده

عزیزم از ۱۷ هفته درمیاری شکم

قسمت معدم فقط ورم کرده نفخ و اینا

نه هنوز ک هیچی

نه زیاد من علائمی هم ندارم دیگهههه

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری