من انگار نه انگار باردار هستم
نه ویاری
نه شکمی
نه علائمی
هیچی 😂
من تقریبا یه هفته میشه احساس میکنم یهو شکمم زده بیرون🫠
من یکوچولو زیر نافم اومده بالا
اره یکم
اره قبلا هیچی شکم نداشتم الان اومده جلو
اره عزیزم
من داشتم از قبل ی کم بزرگتر شده
عزیزم از ۱۷ هفته درمیاری شکم
قسمت معدم فقط ورم کرده نفخ و اینا
نه هنوز ک هیچی
نه زیاد من علائمی هم ندارم دیگهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.