۴ پاسخ

من چن وقته برای اهورا معجون درست میکنم یه قاشقم کره بادوم زمینی میریزم

من زدم تو فرنی طعمش زیاد مشخص نمیشه خورد

با خامه

کره بادوم رو با عسل قاطی میکنم

سوال های مرتبط

مامان محمدرسول❤مرسانا مامان محمدرسول❤مرسانا ۲ سالگی