۴ پاسخ

درد که طبیعیه سعی کن پاهاتو شل بگیری و اینکه نه منم متوجه نمیشم که داخلم ریخته ولی بعدش که بلند میشم ازم کم کم آب می‌ریزه میفهمم کامل داخلم ریخته

من رفتم مشاوره گف سزارین بیار اذیت میشی

من دارم و‌بشدت میترسم فردا میرم پیش دکترم ببینم چی میگه برای سز اختیاری

سلام من این بیماری رو داشتم و هنوزم دارم ولی دوبار طبیعی زایمان کردم البته با اپیدورال که راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد