۸ پاسخ

من دوتا داشتم خیلی راضی ام انشالله اینم طبیعی زایمان کنم

اگه قبلش خوب ورزش کنی بچه بیاد تو لگنت راحت میشی

ان که درد دهد درمان نیز دهد درسته سخته اما غیر قابل تحمل نیست و اگه وزن بچه ۳ باشه که عالیه اگه سنگین باشه یکم سخته

من دوتا داشتم اولی تایمش بیشتر بود دومی فکر کنم آمپول فشار زدن حس میکردم شدت فشار بیشتر بود سومین به امید خدا می‌خوام طبیعی باشه بعدش سرپایی بهش فکر نکن .یه چند دقیقه ای تموم میشه من که از صندلی زایمان پاشدم رفتم روی تخت گوشی دست گرفتم سلفی گرفتم

عزیزم اگه موقع درد تو بیمارستان دکتر بگه باید روتخت دراز بکشی تا زایمان،خب خیلی سخته ولی اگه بگه راه برو و غذای طبع گرم بخور ،تحملش خیلی راحتتره

بدن بابدن فرق داره برا بعضیا اسونه وبرا بعضیا خیلی سخت

اصلا به حرفای بقیه گوش نده برو دکتر اگه گفت لگنت خوبه پس مناسبته‌
ولی اگه گفت لگنت تنگه برات خیلی سخت میشه

نه عزیزم اونقدر هم سخت نیست که بعضیا ازش غول ساختن منم دوتا طبیعی إن شاالله اینم اگه بشه طبیعی

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی