۵ پاسخ

من ۱۸ روز تاخیر داشتم و پری شدم

بی بی رو ول کنین آزمایش بهتره

منم 6روز تاخیرم

عزیزم خودم هم همینطور 6 روز تاخیر بیبی زدم منفی .گفتم ک 10 روز بگذره بعد دوباره بیبی بزنم

منم مثل توام آخه از فکشم نمیشه اومد بیرون

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
رومینا رومینا قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخود فرنگی 🫛 مامان نخود فرنگی 🫛 هفته سی‌ام بارداری
مامان شیوا مامان شیوا قصد بارداری