سلام ازمایش آنزیم کبدی باید ناشتا باشیم و چند ساعت

۳ پاسخ

مشکلت چی بود دکتر نوشت

اها باشه عزیزم ممنونم

من شنبه انجام دادم گفت ناشتا باشی بهتره ولی ناشتا هم نبودی مشکلی نیست،من از شب قبلش بعد از خوردن شام دیگه چیزی نخوردم

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد