۱۹ پاسخ

شما ۱۷ هفته رفتی سونو انومالی

ای جونممم الهی بسلامتی به دنیا بیاد و بغلش بگیری مامان جان نی نی منم دخملیع😍

ب سلامتی منم دخمل. دارم خیلی خوشحالم واس داشتنش

عزیزم بسلامت بغلت بگیری دقیق چن هفته رفتی

بسلامتی عزیزم مبارکه خداروشکر

چند هفته رفتی عزیز
دکتر به من‌گفته ۱۸ هفته برم

بسلامتی عزیزم ❤️

من دیروز رفتم 17هفته باید کی برم برا آنومالی

مبارکه گلم

عزیزم خوش به حالت ایشالا دکتر فردا به منم بگه نی نیم دختره و سالممممم

دقیق چند هفته رفتی

به سلامتی عزیزم

به سلامتی گلم😍💗

منم رفتم نی نیم دختر بود🧸♥

مبارک عزیزم

مبارک باشه عزیزم

مبارکه

مبارک باشه😍😍ایشالله صحیح وسالم بدنیابیاد

به سلامتی برای منم دختره

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی