سلام. من چهار ماه و نیم پیش عرفان نیایش سزارین شدم. برخورد پرسنل رو اصلا راضی نبودم. بعدم الکی تا ببینن بچت یه کوچولو بیحاله سریع میبرن NICU و اجازه ترخیصم نمیدن تا همش پول بچاپن. من که بعدش از بیمارستان شکایت کردم و یه بخشی از هزینه ها رو بهم برگردوندند. اگر قرار باشه دوباره زایمان کنم اصلا سراغ این بیمارستانی که به قول معروف «آفتاب لگن هفت دست ولی شام و نهار هیچیه» نمیرم
عالیه
دکتر محمد نجم آبادی تو بیمارستان دی اگه خصوصی میخوای فوقولادس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.