بیمارستان عرفان نیایش خوبه برای سزارین ؟

۳ پاسخ

سلام. من چهار ماه و نیم پیش عرفان نیایش سزارین شدم. برخورد پرسنل رو اصلا راضی نبودم. بعدم الکی تا ببینن بچت یه کوچولو بیحاله سریع میبرن NICU و اجازه ترخیصم نمی‌دن تا همش پول بچاپن. من که بعدش از بیمارستان شکایت کردم و یه بخشی از هزینه ها رو بهم برگردوندند. اگر قرار باشه دوباره زایمان کنم اصلا سراغ این بیمارستانی که به قول معروف «آفتاب لگن هفت دست ولی شام و نهار هیچیه» نمیرم

عالیه

دکتر محمد نجم آبادی تو بیمارستان دی اگه خصوصی میخوای فوقولادس

سوال های مرتبط