خانما خیلی چشم بچم از اینا میده چکار کنم. نگاه کنین

تصویر
۲ پاسخ

دختر منم قبلا اینجوری بود فکر کردم عفونت دست نزدم کاریش نکردم خودش خوب شد دیگ اونجوری نمیشه این یعنی چی ؟؟ یعنی بازم بسته اس ؟؟

مجرای اشکش بسته س باید ماساژ بدی گوشه ی چشمشو به سمت پایین .. بزن تو گوگل فیلم ماساژ چشم کودک برای بسته بودن مجرای اشک برات میاره ..پسر منم اینطوریه ..

سوال های مرتبط

مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی
مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی